Eindelijk ook ik vertrek

24 juli 2010 - León, Nicaragua

Eindelijk is het dan zover. Maandag 26 juli stap ik dan ook eindelijk op het vliegtuig richting Midden Amerika. Om 8:00 uur zal het vliegtuig van Iberia vanaf Amsterdam vertrekken naar Madrid. Samen met mijn zus Sofie stap ik daar over richting San José, Costa Rica.

Na een lange aanloop periode is het dan zover. De baan is opgezegd, kamer opgezegd en al een maand bezig met afscheid nemen van alles en iedereen. Als ik er zo over nadenk is het toch wel een hele stap en is het ook erg spannend.

Ik begin eerst samen met Sofie met reizen door Costa Rica en Nicaragua voor 3 weken. Daarna treffen wij Mara weer in San José. Eindelijk elkaar weer zien na 4 maanden. Samen zwaaien we Sofie uit en dan zien we wel.

Nu eerst genieten van 3 weken vakantie en nieuwe ervaringen. Ik heb er zin in! Al ben ik wel verdomde zenuwachtig.

Marijn

1. simone:
    24 juli 2010
    natuurlijk ben je zenuwachtig, het is ook niet niks wat je allemaal
    gaat doen. Maar wel heeeel bijzonder.
    Lieve Marijn, ga heerlijk genieten en straks ben je weer bij ons
    buurmeisje. Wij gaan jullie volgen op jullie grote avontuur.
    Jammer dat we je niet meer gezien hebben daarom vanaf dit
    berichtje een dikke knuffel en alvast een heel goede vlucht samen
    met je zusje
    Philip en Simone (buurman en buurvrouw :) )
  2. Sofie:
    Ha stoere broer,

Nog 2 nachtjes slapen... en dan gaan we samen op reis. Ik vind het ook spannend maar heb er veel zin in. Mooie nieuwe dingen zien, ruiken en proeven. het enige waar ik tegenop zie is de vliegreis zelf die gewoon lang duurt, maar ja, wie wat wil...

Marijn we gaan er drie leuke weken van maken! Jij ziet Mara rond 18 augustus en ik mag op de 20e Paul weer lekker vasthouden op Schiphol!

Liefs, Sofie

P.S. morgen eerst nog lekker patat met kroketten eten bij pap en mam!
  3. Susan:
    Lieve Marijn,

Wauw, ik ben toch stiekem erg jaloers op jullie!!!
    Ben erg benieuwd naar jullie belevenissen!
    Wens jullie een hele mooie reis.

Veel liefs,
    Susan
  4. Mara:
    25 juli 2010
    Aapje, zitten we vanaf nu samen op de site (zelfs gelijk aan het posten nu!)
    Ik bel je morgen nog eventjes om jullie een goede reis te wensen!
    kus
  5. milou:
    25 juli 2010
    Jaaa eindelijk weg, heeft toch nog lang geduurd he!!
    Geniet er maar goed van want het gaat veels te snel voorbij!

Enjoy en have fun!

Liefs
  6. Anja:
    26 juli 2010
    Lieve Marijn en Sofie,

We zijn net terug van Schiphol, blijft toch lastig hoor dat uitzwaaien! Maar nu hangen jullie dan toch eindelijk ergens '' in the sky''! We hebben nog even met het ''uitzwaai groepje'' koffie gedronken op Schiphol. De foto's van jullie vertrek zal ik naar Mara en naar jou, Marijn, mailen. Heel veel plezier en wij proberen weer de draad van het dagelijks bestaan op te pakken!

Liefs,

Anja
  7. femke:
    26 juli 2010
    Hey,
    Was/Is ook een grote beslissing wat je hebt genomen, om je baan op te zeggen en op(een soort van) wereld reis te gaan. Maar ik denk dat het super gaat worden!! Heel veel plezier en benieuwd wat je allemaal gaat tegenkomen en meemaken:-D
  8. Karen Tessel:
    27 juli 2010
    Hé Boney,

Wat jammer dat ik je niet meer heb gezien en vaarwel heb kunnen zeggen! Ik wens je een geweldige tijd!

Liefs,
    Karen
  9. Lucas:
    28 juli 2010
    Ha beiden!You both are working on a dream and trie to make the dream come true! Respect! Marijn, het opzeggen van je baan en er voor gaan is een waanzinnig moedig en bovenal goed besluit. Hiervan word je alleen maar rijker. Ik denk aan je!
    Leuk die verhalen op weblog, maar wanneer stel je Mara eens aan me voor?

Liefs Lucas F.

p.s.: had niet gedacht dat bij jullie ouders friet en kroketten op tafel komt :).