Bye Bye BA! Laatste blog

14 februari 2011 - Buenos Aires, Argentinië

6 februari Cafayate: na een spectaculaire tocht over de Ruta 40 terug in Cafayate. Zie de foto's van de Ruta 40 in het vorige blog. Veel water, onherkenbare stukken weg en bijna weggespoeld met auto en al. Vette trip dus!

7 en 8 februari Salta: Terug in Salta, regenachtig en zon, gelukkig nog steeds een korte broek waardig!

9 t/m 12 februari Iguazu: Terug voor de 2e keer in Iguazu. Nu een beetje meer water dan de laatste keer (zie de verschillen). Tevens een bezoek aan de Itaipu dam in Brazilie. De 2e grootste dam van de wereld. En een bezoek aan een edelstenen mijn. We hadden een prive gids/chauffeur, heerlijke ongekende luxe!

13 t/m 15 februari: Laatste daagjes in BA, dit keer in Palermo. Betekent dus veel terrasjes en nu de tassen proberen te vullen tot het maximale 23 kilo!

Het laatste blog op maramarijn.reislogger.nl. Weet eigenlijk niet zoveel te schrijven voor deze laatste keer. Alles wat we hebben gedaan de laatste week is al een keer eerder beschreven door ons. Ik denk daarom dan ook maar dat ik niks anders te zeggen heb dan bekijk de foto's.

Vanavond voor de 3e en laatste keer lekker eten in het beroemde La Cabera, het vleesrestaurant in Palermo en dan morgenavond om half 11 het vliegtuig in naar Madrid. Daar dan hopelijk een voorspoedige overstap om dan om ongeveer half 7 in op woensdagavond aan te komen op Schiphol. Zal ik het dragen van de korte broeken en T-shirts en het eten van tosti's met een literfles bier en vele avonden met een fles wijn wel erg missen.

Om maar wijs af te sluiten: Aan al het moois komt een eind, maar dat is dan ook meteen een begin van iets nieuws!

Hasta la vista!

1. Paul Balmaekers:
    15 februari 2011
    Een veilige en goede terugreis gewenst voor jullie alledrie! Tot woensdag!
  2. jan:
    15 februari 2011
    Ik heb erg genoten van jullie blog. Het viel me wel op dat ze steeds bondiger werden tot de telegraamstijl aan toe. Een hele goede thuisreis gewenst en tot gauw!
  3. Susan:
    15 februari 2011
    Wat leuk om die verschillen te zien.
    Zal de verhalen missen.
    Goede reis!
  4. Lucas:
    15 februari 2011
    Wat een enerverende reis! Zo ga je weg en denk je nog een hele tijd voor je te hebben en zo ben je al weer bijna thuis!
    Goede vlucht toegewenst met z'n allen! Als je op Madrid land neem dan een of twee ons pata negra (heerlijke ham) voor me mee!
  5. Anja:
    16 februari 2011
    Hoi Marijn, Pia en Hans,

Ook het laatste reisverslag was leuk om te lezen!
    Wat een verrassing die heerlijke fles wijn plus brief in onze kamer bij Solar Soler! Wat een leuk plekje om nog even twee dagen te slapen.
    Als ik dit schrijf zijn jullie net aan gekomen in A'dam. En wij..... net aangekomen in BA vanuit Santa Cruz (brrr.. vreselijke stad!) We gaan nog even genieten in BA en ook toch nog maar 1 keer naar Cabrera, vooruit ik doe nog een keer zo'n lomo of iets dergelijks!
    Jammer dat alle verhalen en leuke foto's nu voorbij zijn, het was echt elke keer meer dan genieten om te lezen wat jullie meemaakten!!!

Liefs en groet!

Hans en Anja