Houston in zicht?

22 april 2010 - Purmerend, Nederland

Helaas, helaas, het was geen verassing dat de vlucht van afgelopen maandag óók geannuleerd zou worden. Dat betekend dat mijn tweede blog(je) óók gewoon vanuit Purmerend geplaatst wordt!

Vannochtend is het voor het eerst sinds een week dat de vlucht Amsterdam-Houston wél vertrokken is! Dat betekend dat er (vooralsnog) nieuwe hoop is voor vertrek.

Mijn nieuwe vertrekdatum is zaterdag 24 April! 10.10 Amsterdam-Houston.

Ondanks dat de kriebels in de buik er weer zijn, wil ik eerst zien en dan geloven dat ik zaterdag ook écht de lucht in ga!

1. femke:
    23 april 2010
    Ik zal voor je duimen;-)
  2. Joke:
    23 april 2010
    Jeetje Mara, wat spannend allemaal voor je.Wanneer je morgen echt vertrekt....? Wens ik je een hele goede reis toe!

Liefs Joke
  3. Pia:
    25 april 2010
    Lieve Mara,

Daar ben je dan. Ik vond het geweldig je vanmiddag even op skype te ontmoeten.
    Gaat het weer een beetje? Ik hoorde dat er op jouw adres een lief jong hondje is. Daar zal jij veel plezier aan beleven. Goede afleiding.
    Ben je al op je nieuwe adres? En hoe is het daar en wat zijn je eerste indrukken van alles?

Liefs Pia
  4. Rob en Ingrid:
    26 april 2010
    Ha die Mara,
    het zal wel druk zijn , die eerste dagen. Maar nu weet je het zeker het avontuur is begonnen.
    Leuk je nog even gezien te hebben op het feestje van Eef. We wensen je heel veel sterkte en succes in je nieuwe omgeving. We houden je avonturen in de gaten. Kussen Rob en Ingrid
  5. jolien:
    27 april 2010
    Lieve Maar,
    begrijp dat je goed bent aangekomen (nee, niet in de kilo's;-)? Benieuwd naar je eerste verslag, hoe je welkom wasenzo! Moest je al meteen hard aan de bak? En dan niet alleen van jezelf maar werd het ook daar zeg maar van je verwacht, of? Succes en veel plezier lief.
    Kus